Itselleen puhuminen

Terapeuttisessa kommunikaatiossa osa minusta puhuu tai kirjoittaa aina itselle. Se kertoo, että olen läsnä itselle ja toiselle ja että olen valmis jatkuvaan itseoivallukseen. Jos tämä itselleen viestintä puuttuu, olen ammattilaisena tai yleensäkin ihmisenä liian rutinoitunut, kliseitä hokeva robotti.

Kalervo K. 


Kuva: Freepik


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Raittius vs. vähän ottamisen pakko -kulttuuri

Upea toipuvien saareke keskellä päihderiippuvuuden kuristamaa Suomea

Hyveellisestä addiktion peesaamisesta rakkaudelliseen haasteellisuuteen